Blog to miejsce do podzielenia się na piśmie z innymi internautami moimi fascynacjami. Dotyczą one głównie regionu wałbrzyskiego, w którym przeżyłem już ponad pół wieku Będę o nim pisał, dzieląc się z Czytelnikami moimi refleksjami z przeczytanych książek i osobistych doświadczeń związanymi z poznawaniem jego historii i piękna krajobrazów.

sobota, 3 września 2011

Echa sukcesu

Mój sukces w dolnośląskim konkursie Blog Day 2011 na najlepszy blog regionalny odbił się szerokim echem.Tego się nie spodziewałem.Otrzymuję liczne gratulacje telefoniczne i poczta mailową i to nie tylko od bliskich mi osób, przyjaciół i znajomych.
W sposób ekspresowy zareagował Starosta Wałbrzyski, Robert Ławski. Wczoraj miałem zaszczyt  być Jego gościem. Starosta pogratulował mi osobiście, otrzymałem list gratulacyjny i przepiękny album "Powiat Wałbrzyski  -  nie odkryte piękno" (o którym wkrótce napiszę coś więcej). 
Zostałem też zaproszony na dzisiejszą wycieczkę zabytkowym parowozem "Piękna Helena" z wolsztyńskiej parowozowni, który poprowadzi turystyczny pociąg na jednej z najatrakcyjniejszych tras kolejowych w Polsce, z Kłodzka do Wałbrzycha. Pisałem już o tej trasie w poście "Weekend w stylu retro".
Jutro obiecuję zamieścić świeże wrażenia z wycieczki. Dziś zapraszam do obejrzenia  naszej polskiej "Pięknej Helusi " skopiowanej z portalu "Nasz Wałbrzych", gdzie można znaleźć więcej informacji o ciekawej inicjatywie turystycznej poznańskiego "Kilofa" i powiatu wałbrzyskiego



4 komentarze:

  1. Gratuluje Dolnoślązaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie gratulacje! Potrzebujemy ludzi z taką pasją opisujących nasz region :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję i pozdrawiam z Wrocławia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo to są zasłużone w pełni zaszczyty a nie p.Stanisławie kokieteria dla niej samej.Jak się coś robi z sercem to ludzie to dostrzegą być może nie od razu ale jednak... jeszcze raz gratuluję! Paweł :-)

    OdpowiedzUsuń