Blog to miejsce do podzielenia się na piśmie z innymi internautami moimi fascynacjami. Dotyczą one głównie regionu wałbrzyskiego, w którym przeżyłem już ponad pół wieku Będę o nim pisał, dzieląc się z Czytelnikami moimi refleksjami z przeczytanych książek i osobistych doświadczeń związanymi z poznawaniem jego historii i piękna krajobrazów.

niedziela, 25 grudnia 2011


Święta jak nigdy dotąd !



Nie mogę się nie odezwać. Dziś pierwszy dzień świąt. Boże Narodzenie. Wczoraj był wieczór wigilijny. Zaglądam  na stronę mojego blogu. W ciągu dnia przybyło 248 oglądających mój blog, w sumie ponad 30 tysięcy. W ostatnich dniach było ponad 300 każdego dnia.  To najwspanialszy prezent pod choinkę. Od maja do świąt grudniowych 30 tysięcy, podzielić przez 8, średnia 3750 miesięcznie. Jak łatwo być szczęśliwym. Myślę, że każdy może znaleźć takie motywy, by być szczęśliwym. Wystarczy tylko chcieć. Mój Św. Mikołaj w osobie mojej córki, Marzeny, podrzucił mi pod choinkę maleńki kalendarzyk na rok 2012. To ma być wyjątkowo szczęśliwy rok dla Polski i dla każdego Polaka. 2012 -  pięknie się to ogląda. Euro 2012, zapisze się w pamięci. Czeka nas ciekawy rok. I dlatego warto żyć. Dla tej ciekawości. Nie wiem, czy są jeszcze inne motywy. Wiem, że tej sprawie poświęcili całe życie wielcy filozofowie. Szukali odpowiedzi na pytanie o sens istnienia. Każdy z nich znajdował taką odpowiedź. Pisał o niej tak mądrze, że nie potrafię z tego nic zrozumieć. Mój syn zgromadził w swojej biblioteczce kilkadziesiąt tomów na ten temat. A rzecz jest wyjątkowo prosta. Żyje się po to żeby żyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz