Blog to miejsce do podzielenia się na piśmie z innymi internautami moimi fascynacjami. Dotyczą one głównie regionu wałbrzyskiego, w którym przeżyłem już ponad pół wieku Będę o nim pisał, dzieląc się z Czytelnikami moimi refleksjami z przeczytanych książek i osobistych doświadczeń związanymi z poznawaniem jego historii i piękna krajobrazów.

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Na Nowy Rok - życzenia


tu można znaleźć wyspy szczęśliwe

A ty mnie na wyspy szczęśliwe zawieź,
wiatrem łagodnym włosy jak kwiaty rozwiej, zacałuj,
ty mnie ukołysz i uśpij, snem muzykalnym zasyp, otumań,
we snie na wyspach szczęśliwych nie przebudź ze snu.

Pokaż mi wody ogromne i wody ciche,
rozmowy gwiazd na gałęzich pozwól mi słyszeć
                                                             zielonych,                                                               
dużo motyli mi pokaż, serca motyli przybliż i przytul,
myśli spokojne ponad wodami pochyl miłością.


(K. I. Gałczyński, Prośba o wyspy szczęśliwe)



W nadchodzącym Nowym Roku 2013 wszystkim stałym bywalcom i gościom mojego blogu wiele takich bajecznych podróży na  wyspy szczęśliwe, szczególnie w chwilach trudnych, z całego serca życzę i polecam. A wyspy bywają w zasięgu naszego oka - w otaczających nas górach i lasach najpiękniejszej na świecie ziemi wałbrzyskiej. No, może jeszcze nieco dalej, ale najszczęśliwsze są te najbliższe i  z bliskimi naszemu sercu przewoźnikami. Sam tego doświadczyłem.

Do siego Roku !


Fot. Robert Janusz

8 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !

    ... i już uciekam na moją wyspę - wszak Wyżyna Unisławska już od dawna czeka!

    P z W !

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak właśnie po cichu myślałem z nadzieją, że życzenia się spełnią i to jeszcze na Sylwestra na szczęśliwej wyspie Unisławskiej.Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękne życzenia, mam nadzieję, ze się spełnią, czego Panu i sobie życzę:)
    też zdrowia, pogody ducha, więcej radości niż smutku - samego dobrego i najlepszego, po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi. Dziękuję za pamięć i odwzajemniam najlepsze życzenia. Do siego roku !

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma co po takich życzeniach w chwilach jak Pan pisze trudnych dopłyniemy wszyscy do SZCZĘŚLIWYCH WYSP czego sobie Panu i wszystkim życzę na ten NOWY 2013 ROK.Dziękuję Teresa N

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak przejeżdżam Tereso przez Jedlinę pod wrażeniem świątecznych iluminacji odnoszę wrażenie, ze jestem na takiej szczęśliwej wyspie. Oby się dobrze działo w tym Nowym Roku. Wszystkiego naj! Dziękuję za wpis.

    OdpowiedzUsuń
  7. I was wondering if you еver considеred changing the
    page layout of your site? Ιtѕ veгy well wrіtten; Ι loνe ωhat youve gοt to say.
    But maуbe you could а littlе mοre іn the ωay
    οf content so peоρlе could connеct ωith
    it better. Youve got an awful lοt of text for onlу having 1 οr two pictures.

    Maybе you cоuld spaсe іt out better?


    Also visit my weblog pikavippi
    Also see my page :: pikavippi

    OdpowiedzUsuń
  8. How do I convert my website from dreamweaver to wordpress?


    Feel free to surf to my weblog: http://rootcanal.pba-dental.com/category/root-canal
    my web page: dental plan

    OdpowiedzUsuń