Blog to miejsce do podzielenia się na piśmie z innymi internautami moimi fascynacjami. Dotyczą one głównie regionu wałbrzyskiego, w którym przeżyłem już ponad pół wieku Będę o nim pisał, dzieląc się z Czytelnikami moimi refleksjami z przeczytanych książek i osobistych doświadczeń związanymi z poznawaniem jego historii i piękna krajobrazów.

wtorek, 12 listopada 2013

Poznajmy lepiej "swój dom"




Zamieszczam powyżej kopię plakatu z zaproszeniem na spotkanie promocyjne mojej książki, „Głuszyckie kontemplacje” część II, bo jest to rzadka okazja, by porozmawiać o naszym mieście, o jego walorach krajobrazowych, o tym z czego powinniśmy być dumni i czego nam jeszcze brakuje do pełnego zadowolenia.
Tak widzę to spotkanie autorskie. Nie autor będzie w nim najważniejszy, ale jego książki o Głuszycy, jedyne jak dotąd na rynku wydawniczym, z których możemy się dość sporo dowiedzieć o przeszłości i współczesności naszego miasta, o otaczających je wsiach, górach i rzekach, o atrakcjach turystycznych, zabytkach i miejscach godnych odwiedzenia, a także ludziach tworzących współczesną historię.
Najważniejszymi są też uczestnicy spotkania, bo to dla nich napisałem te książki.

Dowiaduję się, że organizatorzy Centrum Kultury i Miejska Biblioteka Publiczna, a także Podziemne Miasto „Osówka” szykują też niespodzianki, by spędzić ten niedzielny wieczór w atmosferze świątecznej i koncertowej.

Tak więc zapraszam bardzo gorąco także we własnym imieniu wszystkich wiernych Czytelników mojego blogu z tą nadzieją, że nie będzie to wieczór stracony i przyniesie satysfakcję z uczestnictwa.

 Do miłego zobaczenia !

Powtarzam informację z plakatu: niedziela 17 listopada, godz. 17.00, sala widowiskowa CK MBP. Wstęp wolny !

3 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że wieczór będzie udany , a satysfację przyniesie nie tylko uczestnikom, ale także autorowi .
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie Stanisławie, ogromnie gratuluję zasłużonego benefisu!
    Nie wiem czy ma Pan świadomość ,że dla wielu młodych ludzi jest Pan nauczycielem lokalnej historii, nie do przecenienia. Dziękuję za kolejną publikację i życzę samych sukcesów.

    p.s. Tekst o księżnej Daisy, przeczytałam jednym tchem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Kamilo za te słowa, nawet nie wiesz jakie to dla mnie ważne. To co robisz w swoim blogu
    "Home fragrance", to sztuka dla sztuki. Jesteś wielka, więc Twoja pochwala dla mojego pisania jest szczegolnej wagi. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń