Blog to miejsce do podzielenia się na piśmie z innymi internautami moimi fascynacjami. Dotyczą one głównie regionu wałbrzyskiego, w którym przeżyłem już ponad pół wieku Będę o nim pisał, dzieląc się z Czytelnikami moimi refleksjami z przeczytanych książek i osobistych doświadczeń związanymi z poznawaniem jego historii i piękna krajobrazów.

wtorek, 7 października 2014

Boyowskie memorandum !

ogródek - realny sprawdzian efektów pracy


Przyśnił mi się w nocy Boy-Żeleński i jakby to było na jawie usłyszałem jego przesłanie:

Oj Mi- , oj Mi-, oj Mi -chalik,
powiedz mi chłopie, czyś ty się wścik,
zamiast podłogi szorować,
chcesz na Parnasie buszować?

Fascynują cię Muzy
zamiast pokój odkurzyć,
wznosisz swe oczy ku górze
i ślęczysz przy klawiaturze?

A czas jak rzeka płynie,
co widać po twojej łysinie.

Mój pomysł nie jest nowy,
masz obok ogródek działkowy,
weź w ręce łopatę i gracę,
od razu będzie inaczej -

- zobaczysz efekty swej pracy !


Przepraszam wszystkich moich Czytelników z powodu spodziewanej jesiennej absencji na blogu.
Idę do ogrodu !

P.S. Żona po przeczytaniu stwierdziła, że wreszcie zmądrzałem.

3 komentarze:

  1. Mój mąż też zmądrzał i wziął do ręki pędzel do malowania ścian. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, to coś godnego uznania. I Ty i moja żona macie madrych mężów. Jest z czego się cieszyć .
    Pozdrawiam Was obojga !

    OdpowiedzUsuń
  3. Po przeczytaniu Pana tekstu,także zabrałem się za"łopatownie"-zapomniałem,że trzeba posadzić czosnek.
    "www.tvn24.pl/ciekawostki-michalki,5/wkurzona-goralka-zdeklasowala-konkurencje-wybraliscie-najlepsze-wideo,377531.html"
    "www.youtube.com/watch/?v=--nUiA8DQOA"
    Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń