Blog to miejsce do podzielenia się na piśmie z innymi internautami moimi fascynacjami. Dotyczą one głównie regionu wałbrzyskiego, w którym przeżyłem już ponad pół wieku Będę o nim pisał, dzieląc się z Czytelnikami moimi refleksjami z przeczytanych książek i osobistych doświadczeń związanymi z poznawaniem jego historii i piękna krajobrazów.

niedziela, 11 maja 2014

To już blisko do celu



Taki obrazek pojawił się właśnie na facebooku, a jego nadawcą jest Mateusz Mykytyszyn, asystent Starosty Wałbrzyskiego, a zarazem redaktor naczelny tej książki. Oznacza to, że już wkrótce spełnią się moje sny. Bardzo mi zależało by książka mogła się ukazać jak najszybciej, bo życie gospodarcze i kulturalne Wałbrzycha i całej ziemi wałbrzyskiej nabrało takiego przyśpieszenia, że książka  z dnia na dzień traci na aktualności. Ale to dobrze, bo moje zachwyty nad urodą miasta i powiatu, ich bujną przeszłością i walorami turystyczno-krajobrazowymi, znajdują w żywiołowych przemianach jakich doświadczamy na codzień, swoje realne urzeczywistnienie.
Książka ma się ukazać jeszcze w tym miesiącu, a dostępna będzie dla każdego internauty także w formie e-booku. Mam nadzieję, że wzbudzi zainteresowanie i pozwoli docenić bardziej niż dotąd powaby naszego domu rodzinnego,  naszej "malej ojczyzny".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz